wtorek, 5 stycznia 2016

Postanowienia Noworoczne



Sylwester i Nowy Rok cała moja rodzinka spędzała w "domowym szpitalu", w łóżkach zmożona choróbskami, bolące gardło, cieknący nos itp. Moje myśli były nie były zaprzątnięte żadną kreacją, fryzurą i makijażem czy zabawą Sylwestrową, tylko dawkami nurofenu i antybiotyku, więc pomiędzy odliczaniem miarek z lekarstwami skupiłam się na Postanowieniach Noworocznych, moich oczywiście.

Stworzyłam całą listę, tego czym chcę się zająć, co poprawić, co chcę i będę robić w 2016 roku, są to m.in.:


1. Przeczytam więcej ciekawych książek (dwie już czekają, Mikołaj przyniósł - zrecenzuję wkrótce).
2. Obejrzę więcej filmów dokumentalnych, które uwielbiam.
3. Zacznę porządnie oszczędzać pieniądze (może uda mi się odłożyć pieniądze na letnie wczasy i na zakup małego samochodu).



4. Będę nadal się odchudzać, Święta mnie zmiażdżyły (znowu 2 kg do przodu). Przede mną ciągle nadprogramowe 5 kg, tyle zostało do założonego w ubiegłym roku celu.



5. Będę prowadzić zdrowy tryb życia i znowu zacznę ćwiczyć a przepisy na smaczne i lekkie dania umieszczę oczywiście dla Was na blogu.




6. Poprowadzę korepetycje i rodzinne zajęcia z j. angielskiego dla moich własnych dzieci (w dzisiejszych czasach to podstawa, muszą się osłuchać z językiem).



7. Będę systematyczniej prowadzić bloga, czyli częstsze wpisy i więcej dobrych zdjęć (może zrobię jakiś kurs fotograficzny)

Siedem potężnych zadań przede mną. Siedem to moja szczęśliwa liczba. Nowy Rok, nowy zapał i nowe chęci. Mam nadzieję, że się uda chociaż część z nich zrealizować.

Jestem ciekawa jakie są Wasze postanowienia, piszcie może dodam też coś do swoich. Mówią, że od przybytku głowa nie boli. Zapraszam Was do mnie na portale społecznościowe, linki z boku strony.

Witam wszystkich nowych i starych przyjaciół w 2016 roku.
Dobrego roku zatem.

Ruszajmy razem w drogę poprzez 2016 r. Moje motto na ten rok.




8 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby wszystkie Twoje postanowienia zostały z lekkością i łatwością zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa, dla Ciebie i rodzinki również samych sukcesów, spełniania marzeń i zdrowia. Do zobaczenia na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to kochana trzymam mocno kciuki by wszystko udało Ci się osiągnąć to czego chcesz ! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku zyczę ")))
    Pozdrawiam cieplutko!
    martaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrowionka i dla Ciebie, mam nadzieję, że dacie mi siłę jak będę upadać. Moc niech będzie z nami :-)

      Usuń
  4. Brawo i gratuluję :) ja jestem niekonsekwentna do bólu - już 4 stycznia szlag trafiał wszystkie moje postanowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od 5-tego startuj ponownie, ja też pewnie nie raz ulegnę, ale co tam stawianie sobie celów motywuje i jest dobrym koniem napędowym. Ja trzymam kciukasy za Ciebie i liczę na Ciebie, gdy moje postanowienia trafi szlag, pozdrawiam :-) :-) :-)

      Usuń
  5. eeee.... Poddałam się - Już samo hasło POSTANOWIENIE NOWOROCZNE działa na mnie rozleniwiająco - dojrzewam powoli i robię swoje :)

    OdpowiedzUsuń